mandag den 1. august 2011

Blogideer

Jeg synes lige jeg ville udgive min blog-ideliste. Sådan en lille slags appetitvækker, I ved. Den lå ellers bare som huskeseddel på min computer, men nu skal det skam offentliggøres. Så kan jeg ikke rende nogen steder - fra det. 
Her er den så - listen med ideer. Ting der fylder og som jeg synes kræver et indlæg - i hvert fald på et eller andet tidspunkt.

- Autoritetstro
- Bekymringer som mor
- Om mig
- Ønsker om kreativitet
- At ses med veninder
- Chatboard eller ej?
- Hvorfor griner/smiler min kæreste af mig når jeg blogger??!?!??!?!??!
- Gode bandeord og kaldenavne
- Ordet BARE 
- Gode links
- Butikdrømme
- At rejse med børn

Hvad siger sådan en liste om min blogging-stil?! Er jeg den spontane, impulsive blogger, eller den mere strukturerede type? Hm. Ikke lige hvad jeg havde håbet på. Men altså, det er jo om at holde fast i de tanker der suser rundt og som oftest er total forsvundet når jeg så sætter mig til computeren. Godt med en blog og blog ideer! (Mulighed for læsere at kommentere på forhånd!)

2 kommentarer:

  1. JEG glæder mig i hvert fald til at høre mere... Især det med veninderne, butikdrømmen (sammen med mig!!), bandeordene og de gode links.

    SvarSlet
  2. Øj en god liste, jeg vil glæde mig til at følge med hos dig, og især til at læse om rejser med børn og hvorfor din kæreste griner/smiler af dig når du blogger (for det kan måske forklare mig, hvorfor min kæreste gør det samme;-)).
    Og god idé at notere alle ideerne ned, når de er der, jeg synes også at ideerne forsvinder, når først jeg sidder foran computeren.
    Kh Mette - ny fast læser;-)

    SvarSlet