søndag den 21. august 2011

Loppemarked #1

Nøj hvor er jeg altså spændt!! Sammen med min søster skal jeg have min første stand ved et loppemarked. Jeg glæder mig virkelig meget og er rigtig gået i gang med at finde ting og sager frem, som jeg håber på at kunne sælge. Og jeg opdager, at jeg faktisk får lyst til at tage ting med, som jeg egentlig er rigtig glad for, bare for at lave den fineste, bedste stand, som loppemarkedgængerne vil elske.. hæhæ.. Men det har trods alt betydet, at min mand nu i dag har en skjorte på, jeg købte til ham for et års tid siden, og som stadig hang i skabet, ubrugt med prismærket på.. Men sælge den på loppemarked, næh det skulle jeg ikke, så den kom på i dag..
Men altså - jeg glæder mig så meget. Jeg er spændt og forventningsfuld. Det skal foregå i Kødbyen d.11. september, så jeg har god tid til at forberede mig. Måske skal jeg prøve at lave lidt ting selv og tage med. Sy lidt suttesnore og måske lave et par uroer el. lign. Jeg skal holde bloggen opdateret om mine forberedelser (alt imens jeg "bager" raw food kager  - som bare er for lækre!!!). Dette var nr. 1 i min loppemarkedskavalkade. Jeg håber den bliver lang og succesfuld :) wish me luck! 

3 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse! Det er altid rart at få ryddet lidt ud i gemmerne:-)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Ja det er i hvert fald tiltrængt!

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig osse!! :-)

    SvarSlet