tirsdag den 6. september 2011

Loppemarked #2

Så er nedtællingen til weekenden loppemarked for alvor begyndt!! Det bliver simpelthen så spændende. Jeg glæder mig helt vildt! Min søde søster, som er vores loppe-primus-motor, er rigtig kommet igang. Hun har lavet de fineste øreringe, som hun vil sælge på markedet. (Mon jeg selv kan holde mig fra at købe et par selv...?) Se dem på hendes fine blog her. Jeg har selv fundet al mit gamle tøj frem, som jeg bare må indse, at jeg er blevet for gammel til, aldrig kommet til at kunne passe igen, eller bare forbliver et fejlkøb.. Jeg har også samlet en hel stabel sko, som skal sælges. 
Da jeg var gravid, udvidede mine fødder sig (måske under trykket af de 20 ekstra kg.) men desværre krympede fødderne aldrig igen, så der er rigtig mange af mine fine fine sko, som jeg ikke kan passe mere - lige meget hvor gerne jeg så end ville. Og der ER bare ikke sjovt at gå i for små sko (:-)) 
Og så vil jeg bare rigtig gerne have lavet lidt lækkerier til på søndag. Jeg tænker suttesnoere, uroer el lign.. Men nu må vi se, om det bare bliver ved den kage, som vi skal have bagt :-) -under alle omstændigheder - det bliver SÅ hyggeligt!

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig helt vildt, og jeg er sikker på, at vi får en rigtig rigtig hyggelig dag og den fineste stand!! Tak for linket og tak fordi du er den bedste søster!

    SvarSlet