fredag den 9. september 2011

Loppemarked #3

I går var jeg hjemme hos min søster for at rode ud i hendes kælder. Jeg har nemlig også en masse gamle ting stående dernede - eller rettere - havde. For de er sorteret og ordnet nu. Jeg må indrømme at jeg egentlig havde en forestilling om, at der var flere gode loppe-agtige ting, end der faktisk var. Det var lidt en sørgelig omgang. Lidt sådan som når man genser en film, man synes var virkelig god for 10 år siden og så finder man ud af, at den måske var helt så god, som man huskede.. Hm nå, men der var da lidt hyggelige ting. F.eks. min gamle kasse med julepynt. Sjovt at se alle de nisser, jeg har fået skrabet sammen i årenes løb. Og lidt mærkeligt at se, hvordan jeg har haft lyst til at gemme halvt nedbrændte stearinlys og andre lidt pudsige ting...man var vel på SU :-) Under alle omstændigheder var det fint at få ryddet ud og en hyggelig eftermiddag i kælderen. 
Imens var min mand hjemme med Karla og fandt vist ud af, hvofor jeg aldrig kan nøjes med at tage ét billede af gangen :-)





2 kommentarer:

  1. TAK for en rigtig hyggelig dag!! Det må snart gentage sig. Du er den sødeste at være sammen med. Og OMG en smuk datter, du har dig! Der er vist også en far, som er forelsket :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare ud som om hun morer sig :o) Det er så skønt med de små, der skal ikke så meget til før de har en fest :o)

    SvarSlet